Perşembe, Mart 05, 2015

Radikal # 4 Saat Projesi Nedir?



Ödül kazanmış bir projeymiş:
“Pazarlama ve iletişim dünyasının seçkin isimlerinden oluşan jürinin yaptığı değerlendirme sonucunda 2014 yılına damgasını vuran projeler belirlendi.  100 ajans ve 131 reklamverenden 568 projenin, ‘Araç, Yöntem ve Platformlar’ ile ‘Stratejiler ve Hedefler’ olmak üzere iki ana bölüme ayrılan toplam 28 kategorideki  rekabetinin sonucunda  toplam 72 çalışmaya ödül verildi.  Mixx Awards Türkiye 2014'ün  kazananları, yarışmanın uluslararası ayağı olan Mixx Europe 2015'e katılmaya hak kazandı. Her yıl kategori birincileri arasından seçilen Yılın En İyisi Ödülü bu sene, Radikal ve TBWA \ İstanbul’un “Radikal #4Saat Silinen Haberler ” projesine verildi.”
Peki, içeriği neymiş?:
“Her türlü haber, blog yazısı, bilgi ve özgür düşünce 'uygunsuz' bulunduğu takdirde, yalnızca 4 saat içinde silinecek.
Radikal'in kampanyasının amacı, bu konuya dikkat çekmek.
Radikal.com.tr ana sayfasından, Facebook ve Twitter hesaplarından başlattığımız 4 saat projesi ile bu sürecin altını çiziyoruz.
Bazı haberleri, fotoğrafları, köşe yazılarını ve tweet'leri 4. saatin sonunda siliyoruz.”
Peki, neden o süre içinde, yani son 1 yılda bu nedenle silinmiş şeylerin listesi taranmadı?
Peki, kim hangi direktifle onları sildirdi/ sildiriyor / sildirecek?
Nasıl bir projedir bu?
Tanımsız tanımsız...
Peki Radikal, bu projeyle ve bu ödülle neden gurur duymakta?
Bu proje, nasıl bir pazarlama projesi olmakta?
Radikal, herşeyi satmak için mi yapmakta?
Mixx ödülleri şu imiş:
“Pazarlama hedefleri, iletişim stratejisi
Uygulama ve medya kullanımı
Sonuçlar, kanıtları, ROI”
Yani Radikal, iyi satmış bu fikri...
Bravo...

İşte bu nedenle, sırtımızın tuştan kurtulması mümkün olamaz...

Hiç yorum yok: