Ödül
kazanmış bir projeymiş:
“Pazarlama
ve iletişim dünyasının seçkin isimlerinden oluşan jürinin yaptığı değerlendirme
sonucunda 2014 yılına damgasını vuran projeler belirlendi. 100 ajans ve 131 reklamverenden 568 projenin,
‘Araç, Yöntem ve Platformlar’ ile ‘Stratejiler ve Hedefler’ olmak üzere iki ana
bölüme ayrılan toplam 28 kategorideki
rekabetinin sonucunda toplam 72
çalışmaya ödül verildi. Mixx Awards
Türkiye 2014'ün kazananları, yarışmanın
uluslararası ayağı olan Mixx Europe 2015'e katılmaya hak kazandı. Her yıl
kategori birincileri arasından seçilen Yılın En İyisi Ödülü bu sene, Radikal ve
TBWA \ İstanbul’un “Radikal #4Saat Silinen Haberler ” projesine verildi.”
Peki,
içeriği neymiş?:
“Her
türlü haber, blog yazısı, bilgi ve özgür düşünce 'uygunsuz' bulunduğu takdirde,
yalnızca 4 saat içinde silinecek.
Radikal'in
kampanyasının amacı, bu konuya dikkat çekmek.
Radikal.com.tr
ana sayfasından, Facebook ve Twitter hesaplarından başlattığımız 4 saat projesi
ile bu sürecin altını çiziyoruz.
Bazı
haberleri, fotoğrafları, köşe yazılarını ve tweet'leri 4. saatin sonunda
siliyoruz.”
Peki,
neden o süre içinde, yani son 1 yılda bu nedenle silinmiş şeylerin listesi
taranmadı?
Peki,
kim hangi direktifle onları sildirdi/ sildiriyor / sildirecek?
Nasıl
bir projedir bu?
Tanımsız
tanımsız...
Peki
Radikal, bu projeyle ve bu ödülle neden gurur duymakta?
Bu
proje, nasıl bir pazarlama projesi olmakta?
Radikal,
herşeyi satmak için mi yapmakta?
Mixx
ödülleri şu imiş:
“Pazarlama
hedefleri, iletişim stratejisi
Uygulama
ve medya kullanımı
Sonuçlar,
kanıtları, ROI”
Yani
Radikal, iyi satmış bu fikri...
Bravo...
İşte bu
nedenle, sırtımızın tuştan kurtulması mümkün olamaz...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder