Cumartesi, Ocak 16, 2016

Bilgisayar Oyunu Sinemasal Fragmanı Regresyonu

Bu alan, 2009-2015 aasındaki progresyonunun tüketmiş. Sonunda.
Ortaya 3 boyutlu çizgiromana regresyon olmuş.
Özellikle, ‘Assasissin’s Creed’ için bu triple regresyon:
Çapraz medyadan aşağıya, çizgifilmden aşağıya çizgiromana, senaryoluluktan sırıtan senaryoya (Hindstan öyküsü ile).
Neden böyle?
Çünkü böyle olacağı belliydi. Çünkü hep böyle oldu. Çünkü örnek çok. Çünkü 7 yıl, avangardlık uzun bir süre. Çünkü boş alan dolar. (Burada yanıt, hem Marvel’e, hem de buraya olmuş, ‘Suicide Squad’ ile.)

Böylelikle, şimdilik avangard yok. Herkes avangard olabilir yani. Demokrasi yani. Yarış yani. Gerçek rekabet şimdi yani.

Hiç yorum yok: