Perşembe, Mart 22, 2018

Kemal Sunal’den Nefret Edebilmek


Önnot: Bu metni bana yazdıran, Ekşi Sözlük yazarı lemre’ye teşekkür ederim.
Alıntı:
“ve ne tesaduftur ki -ister inanin ister inanmayin-, artik kemal sunal'in bir filmini internette (mesela youtube'da) seyretmek isterseniz altinda sonu gelmez kufur ve hakaretlere tanik olarak iciniz parcalanir. kemal sunal'a dahi bir dunya hakaretler ve cok agir ithamlar edildigini gorursunuz. olusturulan kin ve nefret kulturunde, yalanci tarihcilik, sahtekar maneviyatcilik gibi zehirli ve oldurucu silahlar kullanilarak yeni nesiller kemal sunal'a bile nefretle bakar hale gelebilmistir.”
Evet, yurdum insanı bunu da yapabilmiş sonunda.
Ancak, Kemal Sunal filmlerine Youtube’da baktığımda, denildiği gibi, filme veya oyuncuya yönelik hakaret içeren mesaj göremedim. En az 10 filme baktım.
Bir tek şunu bulabildim.
“Ben ÖMER: iste tek partili devrin yedigi haltlardan bir misal.  kerkük, musul bi yana serefsizler kendi köyümüzü bile ortadan bölüp insanlari rezil etmisler. serefsizlerin vatan, vatandas diye bi ince düsüncesi, hassasiyeti yoktu ki. bu filmin öyküsü sadece bir öykü degil, buna benzer cok seyler yaptilar.”
Kullanıcının resmi Erdoğan. Gerisini siz anlayın.
(20 Mart 2018)

Hiç yorum yok: