Perşembe, Mart 17, 2016

2 Tuhaf Rüya

Dün gece, atlamalı / aralıklı birkaç rüya boyunca, bu yıl Oscar alan yönetmen İnarritu ile Ankara’yı dolaştım. İnsanlar onu tanımadılar. Bana yol sormuştu. AFL içerikli bir rüya idi. Rüyamda, bir gece önce Ankara’ya gitmiş, akşam İstanbul’a dönecek idim. Ankara’nın topografyası hakiki değildi. Sinema hakkında konuşmadık. Biraz yemek hakkında konuştuk. O, başıboş olarak geziyordu, ben otogara  ulaşmaya çabalıyordum. Bu ‘Ankara’da yol bulamama’, rüyamda ve gerçek yaşamda başıma gelmiştir.
3 gece önceki rüyada da, Rumelihisarı’nda bir mason mezarlığı vardı. Hisarüstü’nden Hisar’a dikine inen 2 yolun karışımı olan bir yolda, inişte solda idi. Mezarlık ağaçlıklı değildi. Mezartaşları görünüyordu.
Bu 2 rüyanın anlamı ne? Anlamı var mı?

Bu sıralar, bu türden aşırı absürd-ötesi rüyalar görüyorum. Gerçek yaşamda, daha öncekilere benzemeyen kalıcı ve sürekli bir stres altındayım. Belki o duygu tabanı / fonu / geribeslemesi, bu türden rüyaları yaratıyordur.

Hiç yorum yok: