Çarşamba, Mart 30, 2016

İnternet İronisi

Radikal Blog kapandı.
Bunlar, 30 aydır article.wn.com’da arşivleniyor.
Hepsinin tam listesini görmek isteyince, Google % 1 oranda gösterim yaptı. Ben de, oturup bu konuda bir metin yazdım.
Sonra bir baktım:
O sayfanın dibinde Nebuch diye bir sözcük var.
Kendisi Youtube’da, kendisinin yaptığı kısa videoları sezon sezon yayınlayan biri.
İnternet ikimizi birbirimize yakıştırmış.
‘Bunu seven bunu da seviyor’ olarak mı, semantik olarak mı, henüz bilmiyorum.
Ben de oturup, kendisine kısa bir mesaj yazdım, aşağıdaki gibi:
“Sayfanıza girinceki Askfm durumu beni rahatsız etti, Youtube şıkkını kullanıyorum. Sorum şu: Kullandığınız tüm görüntüleri / kareleri kendiniz mi oluşturdunuz, yoksa derleme mi? Hepsinin listesini biliyor musunuz? Reha Ülkü, reha_ulku@yahoo.com Baştan 1 soru daha: Kaç soru hakkım var? Eğer dayanabilirseniz, bir kitap hacmine kadar yolu olabilecek. Vine video, bilim, gelecekbilim, sinema, twitter-senaryo, çapraz medya gibi konularda sürekli yazıp yayınlıyorum çünkü. Not: Adınız, benim article.wn.com'daki yazı listesinin altında, Google'da görünüyor nedense. İkimizi ilintili saymış kendince Google. Bunu anlamak arzusundayım.”
29.03.16 tarihli yorum. Girdiğiniz güne göre, geriye doğru gün veya ay sayısı veriyor Youtube. Ki bu da Google’ın önemli bir hatası bizce.
İlk adımda, çok fazla bana hitap eden şeyler değil.
Zamanın bol. Adım adım bakacağım. Onları da notlarım.
Dakka bir, gol bir:
‘Ateş ve Pamuk’:
Kendisini en kısa zamanda medyum veya tarikat lideri olarak göreceğimizi sanıyorum. İmaj trendi öyle çünkü. Belki olmuştur bile. 14 aylık 1 video bu.
Videolar yalnızca konuşmadan oluşuyor gibi.
‘Coming Soon Ritual’ beni yanılttı.

Başlamadan konuyu kapattım yani.

Hiç yorum yok: