Pazartesi, Mart 21, 2016

Bir Terör Momentinde Hisler: Günce

19.03.16, 13:00.
Bir Terör Momentinde Hisler
Öncelikle birinci his momenti:
2010-2014 arasında üstüste üzerime gelen belaları savuşturmaya debelendim.
Az veya çok becerdim.
Sonra, TC gümlemeye başladı.
Aralık 2013’te, ben sokağa düştükten 2 gün sonra, ülkede film koptu. Hala kopuk.
Sonra siperde bekleme hissi geldi:
Gerginleştirici ve tüketici:
Hapis, mezar veşa sürgün şıklarından birini beklemek:
Godot’yu Beklemek.
Bu belirsizlik, anlamsız idi, uyumsuz veya saçma değil ama yine de, beklemenin verdiği boşluk hissi vardı.
Benim algı açımdan en belirgin olay şu oldu:
Suriye Kürt Federasyonu ilanı (17.03.16).
O gün momentiyle, hem IŞİD, hem de PKK çoktan savaş ilan etmişti TC’ye.
Tabii bu savaş ilanı, terör ilanı demekti.
Bu sabah bir bomba patladı İstiklal Caddesi’nde.
(Sonradan not: 1 gün sonra, bombacının IŞİD’li olduğu kesinleşti.)
Sakarcaydı. Zamanlama ve noktalama yapayanlış oldu.
Ben dahil herkes, devamını bekliyor.
Zaten ABD, 20 Mart dedi, 19 değil.
(Sonradan not: 20 Mart derbisi iptal edildi.)
Zaten 2003 Kasım, ‘2 + 2 = 4’ idi, 1 değil.
Evet, sonun başlama atışları, çoklu olarak verildi.
İyi olan yan şu:
Bu hengamede AKP, herkesi içeri atamaz. Kendi sonunu ivmelendirir yalnızca. Bir yerlerde geri vitese takacaklar.
Kötü olan yan şu:
3 milyon Suriyeli’ye vatandaşlık verilecek. Alamancılar’ın Almanlar’a yaptığını, onlar da bize yapacak ve bizi kendi evimizden kovmaya kalkacak.
Ara soru şu:
İzmir Cumhuriyeti / Beyliği beni kurtarır mı?
Yani:
Yoksa, herhangi bir şey değişmedi.
Yalnızca bekleme bitti.
Turizm çöktü.
Kültür işi çöktü.
Açım yani.
Sağ kalmak yeğdir yani.
Umarım öyledir yani.
Göreceğiz.
Çinli bedduası:
Dilerim, ilginç zamanlarda yaşayasın.
Gerçekten, çok ilginç zamanlarda yaşıyoruz / yaşıyorum.
Başa gelen çekilir.
Yazacağız işte, başka ne yapalım?
Dipnot:

Tam 32 yıl boyunca, katil olmamak için içtim. Sonra, içkiyi bırakmak için 6 yıl psikiyatriste gittim. Artık, insan öldürme arzum kalmadı. O bile gitti yani.

Hiç yorum yok: