Perşembe, Mart 24, 2016

Radikal Blog Kapatıldı

Radikal ve Radikal Blog kapatıldı. Şu an için, dünden beridir siteler görünüyor ama yeni şey eklenmiyor.
Bu, beklenen bir şeydi.
Sorun, muhalefet değil, üçük insanların durumdan vazife çıkarması daha çok.
Fatih Çekirge, Onpunto’yu aynı nedenle kapatmıştı. Bu kez d kapatan, yine Hürriyet gazetesinden biri.
Küçük insanlar bunlar, kendilerini böyle kanıtlıyorlar. Türk basın tarihine bakılınca, çok kısa süreli oportünizmler tarihini de görürsünüz. Patronlar, bu türden ellerinden uzun süre tutmuyorlar, onların kendilerini de ısırabileceklerini biliyorlar. Yakalayınca, ısırdılar da zaten.
Gelelim duyguduruma:
Blog yazarları çöktüler.
Dün gece grupta uzun süre iç yazışma sürdü. Sonra şırrak. Hepsi silindi. Son anda, editörle 1 ay önce yaptığım yargılanma tartışmasını kaydedebildim. Abdala malum olmuş.
Reza Sarrab tutuklanmamış olsaydı, Erdoğan tüm delikleri tıkadı, derdim.
Ancak durum-gerçek şu:
Ona her ne yapılacaksa, ABD’nin yeni başkanı, ancak Aralık 2017 sonunda işlevselleşir. 2 yıl daha var yani. Ve 2018 için, zaten bambaşka dertler var ufukta.
Yani, Erdoğan’ın Cumhuriyet’i de tasfiyesi yürürlükte kalacak, 2 yıl daha. O süre de, ona yeter.
Siperde bekleme geriliminin bittiğini ve bunun beni rahatlattığını imlemiştim.
Bunlar, bilinen oyun sonu adımları.
Kurtarılacak bir yaşamım kalmadı geriye. Yalnızca inat ile devam ediyorum ve edeceğim gibi.
1 ay sonra, yeni bir seti düzenlenecekmiş: Haberdenyorum. Egehaber’de de yazıyorum.
Yani, açı ve mecra değişti, değişiyor, değişecek.

Bu, ilk moment. Devamı gelir.

Hiç yorum yok: