Cuma, Mart 18, 2016

Facebook Monoloğu: Politik Moment

Savaş, terör gidişine karşı 2 tuhaf tepki var çevremde: Bir: Tümüyle inkar. İki: Kilitlenme. Ancak, insanların hemen tamamı, başkalarına göre pozisyon almak gibi bir eğilim içinde aynı zamanda. Bunların hepsi birarada, çekme ve itme hesaba katılırsa, kaotik davranış pertürbasyonları demek. AKP, balyozunu sertleştirecek ki sanırım o zaman inkar artar, çünkü tarih öyle söylüyor. Fethullahçılar bitti, Kürtler bitti, üçüncü kurban dalgası kim olacak bakalım? Cumhuriyet gazetesi deniyor ama o çok küçük bir lokma olur. Aydın Doğan'ın olmaması ilginç oldu örneğin.
+
Ekonomi ve kültür olarak, reformasyon ve restorasyon limitini geçtik tümüyle. Ancak şu olabilir: AKP'nin hasarı, 2018-üniversite kuşağına özgürlük vakumu açabilir belki. Yoksa Türkler, Araplar'dan beter olmak üzereler. Küllüm mafiş olduk.
+
Kendimi, tarihten sürekli sopa yiyen bir Niyazi gibi hissediyorum. Hıyar gibi yani.
+
Polyanna'cılık oynayayım: Yahu, iyi ki intihar yetim yok. Yoksa, bir de erken ölecektim. Şimdi mal mal sinirleniyorum hiç olmazsa.
+

Sinirlenince de, Puik gibi kaşınıyorum. Bu, ürtiker beni deli ediyor.

Hiç yorum yok: